Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Naszym podstawowym wyzwaniem było odświeżenie wizerunku klienta. Zależało nam, aby w klarowniejszy sposób zdefiniować zakres usług oraz nadać marce nowocześniejszego charakteru.

02

Celem było także poszerzenie zasięgu informacji o marce. Chcieliśmy sprawić, aby firma była łatwiejsza do znalezienia przez grupę docelową.

03

Ostatnim elementem projektu było wzmocnienie marek osobistych założycieli firmy. Chcieliśmy promować brand przede wszystkim przez ich ekspertyzę i doświadczenie.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy wywiady pogłębione z założycielami oraz wykonaliśmy analizę konkurencji

Plan na komunikację marki

Kolejno przeszliśmy do opracowania planu komunikacji marki. Przekazaliśmy go w formie czytelnego dokumentu z wyszczególnionymi celami, kontekstami komunikacji i instrukcją wykorzystania rekomendowanych narzędzi. 

Dopracowanie identyfikacji wizualnej 

Na tym etapie odświeżyliśmy już posiadane przez klienta logo oraz uzupełniliśmy komunikację wizualną o motyw przewodni.  

Wdrożenie narzędzi komunikacji 

Kolejno przeszliśmy do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji. 

Rozwój komunikacji w modelu abonamentowym 

Przez pół roku po zakończeniu prac strategicznych pracowaliśmy nad rozwojem komunikacji (social media, blog) oraz wsparciem sprzedaży (materiały sprzedażowe).

Umbrella Limited plakat
Umbrella Limited rebrandingUmbrella Limited
Umbrella Limited grafiki kreatywneUmbrella Limited - wpis LinkedIn
Umbrella Limited infografikaUmbrella Limited teczki

We współpracy z Blend PR cenimy przede wszystkim dużą samodzielność i decyzyjność. Otrzymujemy materiały, które nie wymagają znaczących zmian. Agencja realnie odciąża nasz zespół z obowiązku dbania o wizerunek firmy, angażując zarząd spółki na tyle, na ile to konieczne.

KRZYSZTOF OSTROWSKI
CEO & Founder w Umbrella Limited

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800