fbpx

Wybierz naszą książkę na prezent pod choinkę. W 2024 roku osiągnij więcej w obszarze marketingu z „Mikromarką”!

x

Agencja

  • Oferta
  • Model pracy
  • Case studies
  • O nas
  • Kontakt

Edukacja

  • „Mikromarka”
  • Książki
  • Wideo
  • Newsletter
  • Insights

Koszyk

Razem:
0,00 zł brutto
Zobacz zamówienie Kup teraz

Jak stworzyć strategię komunikacji marki? [szkolenie na żywo]

szkolenie

Weź udział w bezpłatnym szkoleniu „Jak stworzyć strategię komunikacji marki?”. Podczas wydarzenia dowiesz się, jak planować kanały komunikacji, w jaki sposób sprawniej docierać do klientów oraz jak mierzyć efektywność swoich działań. 


To bezpłatne szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś właścicielem, członkiem zarządu lub inną osobą decyzyjną w firmie z sektora MŚP (do 250 pracowników).  Szkolenie dedykujemy przede wszystkim przedsiębiorcom, którzy nie działają w branży kreatywnej.
  • Marketing to jeden z Twoich obowiązków, ale zajmujesz się także innymi obszarami.
  • Marzysz o tym, aby pożegnać marketingowy chaos i w końcu działać z planem. 
  • Chcesz ulepszyć swoją komunikację marketingową i zdobywać więcej klientów.
  • Zależy Ci na zbudowaniu powtarzalnych procesów marketingowych. 
  • Chcesz wyznaczać sobie realne cele oraz zrozumieć, co wpływa na ich spełnienie. 
  • Lubisz uczyć się na realnych przykładach. 

AGENDA

9.30 – 10.30 | Część I: Strategia komunikacji marki 

  • Strategia marki, strategia komunikacji marki i taktyka reklamowa. 
  • 5 obowiązkowych elementów strategii komunikacji marki.

10.30 – 10.45 | Przerwa

10.45 – 11.45 | Część II: Scenariusze wdrożenia 

  • Prezentacja przykładowego wdrożenia strategii komunikacji marki.
  • Prezentacja efektywności przykładowej kampanii marketingowej. 

11.45 – 12.00 | Przerwa

12.00 – 13.30 | Część III: Lejki marketingowo-sprzedażowe

  • Wprowadzenie do tematyki lejków marketingowo-sprzedażowych.
  • Indywidualne ćwiczenie z lejków marketingowo-sprzedażowych.
  • Grupowa analiza wybranych przykładów.
  • Podsumowanie szkolenia.
  • Sesja Q&A.

 

PROWADZĄCA

dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać komunikacją, budować wizerunek oraz tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR®. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała ponad 60 skomplikowanych projektów marketingowych. Autorka książek „Mikromarka” oraz „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. W jej warsztatach wzięło udział już blisko 2000 osób.

REJESTRACJA

Aby dać sobie szansę na udział w wydarzeniu, wypełnij formularz na końcu tej strony.

Przewidujemy 30 miejsc oraz 15-osobową listę rezerwową. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń osób z grupy docelowej (właściciele, członkowie zarządu lub inne osoby decyzyjne w firmach z sektora MŚP). Po wypełnieniu formularza przedstawicielka organizatora Klaudia Klupś skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h w celu potwierdzenia udziału. Jeżeli zapisałeś/łaś się w momencie, gdy lista jest pełna, wówczas wpiszemy Cię na listę rezerwową i odezwiemy się ponownie, gdy inny uczestnik zrezygnuje ze szkolenia. Przedstawicieli branży kreatywnej wpisujemy na listę rezerwową od razu po zapisie.

Z kolei jeśli zapiszesz się i nie możesz przyjść, nie blokuj tego miejsca do ostatniej chwili. Daj nam znać, że zmieniły się Twoje plany na adres: k.klups@blendpr.pl.

TERMIN

12 maja 2023 (piątek), godz. 9.30 – 13.30

MIEJSCE I WSPÓŁPRACA

Plus Jeden, ul. Za Bramką 1, Poznań

ORGANIZATOR

Blend PR, www.blendpr.pl

KONTAKT

Klaudia Klupś
Specjalistka ds. komunikacji | Blend PR®
+48 661 322 175
k.klups@blendpr.pl

FORMULARZ ZAPISU

 

 

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Blend PR® Magdalena Gajek na potrzeby szkolenia oraz do wysyłki newslettera o treściach edukacyjnych, ofercie i innych nowościach. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może zostać cofnięte w każdej chwili. Administratorem Twoich danych osobowych jest Blend PR® Magdalena Gajek, NIP: 596-172-82-54. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Potwierdź subskybcję!

Aby nasze wiadomości docierały tylko do osób naprawdę zainteresowanych, prosimy Cię o potwierdzenie subskrypcji. Zrób to najlepiej od razu! : )

Kliknij w link, który powędrował na Twoją skrzynkę e-mailową. Jeśli nie możesz go znaleźć w głównym folderze, sprawdź spam lub oferty. W kolejnej wiadomości otrzymasz od nas dostęp do e-booka.

Do usłyszenia!
dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR 

.

Kontakt

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl  | +48 665 912 800

LinkedIn | Facebook 

„Mikromarka”

Stwórz wpływową, estetyczną i dochodową markę w sektorze MŚP. Poznaj książkę „Mikromarka”!

Polityka prywatności | Regulamin sklepu

Newsletter

Zapisz się na listę mailingową i odbierz e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing”!

Copyright Blend PR Magdalena Gajek © 2018-2023

Informacja o plikach cookies

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Warunki ich przechowywania możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji dotyczących sposobu przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
Dostosuj
{title} {title} {title}