Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie „Jak stworzyć strategię marki w małej i średniej firmie?”. Podczas wydarzenia poznasz 5 obowiązkowych elementów strategii, 5 dobrych przykładów oraz samodzielnie wypełnisz dla swojej firmy jeden z modeli strategicznych. To 3,5 godziny inwestycji w rozwój Twojego przedsiębiorstwa!
10.30 – 10.45 | Przerwa
11.45 – 12.00 | Przerwa
dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać komunikacją, budować wizerunek oraz tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR®. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała ponad 60 skomplikowanych projektów marketingowych. Autorka książek „Mikromarka” oraz „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. W jej warsztatach wzięło udział już blisko 2000 osób.
Aby dać sobie szansę na udział w wydarzeniu, wypełnij formularz na końcu tej strony.
Przewidujemy 30 miejsc oraz 15-osobową listę rezerwową. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń osób z grupy docelowej (właściciele, członkowie zarządu lub inne osoby decyzyjne w firmach z sektora MŚP). Po wypełnieniu formularza przedstawicielka organizatora skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h w celu potwierdzenia udziału. Jeżeli zapisałeś/łaś się w momencie, gdy lista jest pełna, wówczas wpiszemy Cię na listę rezerwową i odezwiemy się ponownie, gdy inny uczestnik zrezygnuje ze szkolenia.
Jeśli z kolei zapiszesz się i nie możesz przyjść, nie blokuj tego miejsca do ostatniej chwili. Daj nam znać, że zmieniły się Twoje plany na adres: k.klups@blendpr.pl.
20 marca 2023 (poniedziałek), godz. 9.30 – 13.30
Plus Jeden, ul. Za Bramką 1, Poznań
Blend PR, www.blendpr.pl
Klaudia Klupś
Specjalistka ds. komunikacji | Blend PR
k.klups@blendpr.pl