fbpx

Sprawdź naszą książkę o marketingu sektora MŚP – „Mikromarka”

x

Agencja

  • Oferta
  • Model pracy
  • Case studies
  • O nas
  • Kontakt

Edukacja

  • „Mikromarka”
  • Książki
  • Wideo
  • Newsletter
  • Insights

Koszyk

Razem:
0,00 zł brutto
Zobacz zamówienie Kup teraz

Jak stworzyć strategię marki w małej i średniej firmie? [szkolenie na żywo]

Zapraszamy Cię na bezpłatne szkolenie „Jak stworzyć strategię marki w małej i średniej firmie?”. Podczas wydarzenia poznasz 5 obowiązkowych elementów strategii, 5 dobrych przykładów oraz samodzielnie wypełnisz dla swojej firmy jeden z modeli strategicznych. To 3,5 godziny inwestycji w rozwój Twojego przedsiębiorstwa!


To bezpłatne szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś właścicielem, członkiem zarządu lub inną osobą decyzyjną w firmie z sektora MŚP (do 250 pracowników).
  • Marketing to jeden z Twoich obowiązków, ale zajmujesz się także innymi obszarami.
  • Chcesz wprowadzić nową markę na rynek.
  • Planujesz rozwinąć swoje działania marketingowe.
  • Zależy Ci na sprawdzeniu, czy Twoja obecna komunikacja jest spójna.
  • Nie do końca czujesz, do czego przydaje się strategia marki.
  • Szkolenie dedykujemy przede wszystkim przedsiębiorcom, którzy nie działają bezpośrednio w branży marketingowej.

AGENDA

9.30 – 10.30 | Część I: Wprowadzenie

  • Funkcjonalność strategii marki w firmie MŚP.
  • Błędy w postrzeganiu strategii marki.
  • Proces tworzenia strategii marki.
  • 5 obowiązkowych elementów strategii.

10.30 – 10.45 | Przerwa

10.45 – 11.45 | Część II: Case studies

  • Analiza komunikacji 5 firm z sektora MŚP.
  • Prezentacja dobrych praktyk.
  • Błędy we wdrażaniu strategii w praktyce.

11.45 – 12.00 | Przerwa

12.00 – 13.30 | Część III: Praktyka

  • Indywidualne ćwiczenie ze strategii marki.
  • Grupowa analiza wybranych przykładów.
  • Podsumowanie szkolenia.
  • Sesja Q&A.

 

PROWADZĄCA

dr Magdalena Gajek – konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać komunikacją, budować wizerunek oraz tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała ponad 60 skomplikowanych projektów marketingowych. Autorka książek „Mikromarka” oraz „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu. W jej warsztatach wzięło udział już blisko 2000 osób.

REJESTRACJA

Aby dać sobie szansę na udział w wydarzeniu, wypełnij formularz na końcu tej strony.

Przewidujemy 30 miejsc oraz 15-osobową listę rezerwową. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń osób z grupy docelowej (właściciele, członkowie zarządu lub inne osoby decyzyjne w firmach z sektora MŚP). Po wypełnieniu formularza przedstawicielka organizatora skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h w celu potwierdzenia udziału. Jeżeli zapisałeś/łaś się w momencie, gdy lista jest pełna, wówczas wpiszemy Cię na listę rezerwową i odezwiemy się ponownie, gdy inny uczestnik zrezygnuje ze szkolenia.

Jeśli z kolei zapiszesz się i nie możesz przyjść, nie blokuj tego miejsca do ostatniej chwili. Daj nam znać, że zmieniły się Twoje plany na adres: k.klups@blendpr.pl.

TERMIN

20 marca 2023 (poniedziałek), godz. 9.30 – 13.30

MIEJSCE I WSPÓŁPRACA

Plus Jeden, ul. Za Bramką 1, Poznań

ORGANIZATOR

Blend PR, www.blendpr.pl

KONTAKT

Klaudia Klupś
Specjalistka ds. komunikacji | Blend PR
k.klups@blendpr.pl

FORMULARZ ZAPISU



Potwierdź subskybcję!

Aby nasze wiadomości docierały tylko do osób naprawdę zainteresowanych, prosimy Cię o potwierdzenie subskrypcji. Zrób to najlepiej od razu! : )

Kliknij w link, który powędrował na Twoją skrzynkę e-mailową. Jeśli nie możesz go znaleźć w głównym folderze, sprawdź spam lub oferty. W kolejnej wiadomości otrzymasz od nas dostęp do e-booka.

Do usłyszenia!
dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR 


.

Kontakt

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR
m.gajek@blendpr.pl  | +48 665 912 800

LinkedIn | Facebook 

„Mikromarka”

Stwórz wpływową, estetyczną i dochodową markę w sektorze MŚP. Poznaj książkę „Mikromarka”!

Polityka prywatności | Regulamin sklepu

Newsletter

Zapisz się na listę mailingową i odbierz e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing”!

Copyright Blend PR Magdalena Gajek © 2018-2023

Informacja o plikach cookies

Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Warunki ich przechowywania możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji dotyczących sposobu przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
Dostosuj
{title} {title} {title}