Najlepsze książki o marketingu. 5 top propozycji

Książki o marketingu

Też masz wrażenie, że o marketingu mówi się dużo i często o tym samym? Masz kłopot ze znalezieniem tekstu, który naprawdę zainspiruje Cię do działania lub pokaże nową perspektywę? Ja też! Na szczęście w tym bałaganie można odnaleźć prawdziwe perełki. Książki są tu doskonałym formatem – nie tylko pod kątem przekazywanej wiedzy, ale także sposobu jej podania oraz możliwości szybkiego powrotu do treści.

dr Magdalena Gajek
22/04/2021
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły