Lejki sprzedażowe – budowa, przykłady, wdrożenie

lejek sprzedażowy

Michael E. Gerber w książce „Mit przedsiębiorczości” dokonuje świetnego rozróżnienia pomiędzy sprzedażą i marketingiem. Marketing ma skłonić ludzi do zainteresowania, sprzedaż to przekonanie ich do tego, by zostali naszymi klientami. W osiągnięciu tych celów pomagają lejki sprzedażowe inaczej nazywane też lejkami marketingowo-sprzedażowymi.

dr Magdalena Gajek
29/08/2024
czas czytania 7 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły