Prezentacje sprzedażowe. Tak pokazuj biznes na slajdach!

Prezentacje sprzedażowe

Najważniejsza kwestia, jeśli chodzi o prezentacje sprzedażowe, może być dla Ciebie rozczarowująca - one w zasadzie nie sprzedają. Podczas spotkania przygotowany handlowiec świetnie poradzi sobie bez slajdów. Slajdy bez odpowiedniego mówcy już nie mają racji bytu. Jest to zatem dokument wtórny i nie mówi on wiele o jakości Twojej komunikacji wspierającej sprzedaż. Niemniej w niektórych przypadkach warto go posiadać.

dr Magdalena Gajek
16/07/2020
czas czytania 7 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły