Elementy strategii marketingowej a model biznesowy

elementy strategii marketingowej

Ze strategią marketingową jest jeden podstawowy problem. Każda agencja czy konsultant zrealizują ją trochę inaczej, bo nie ma powszechnie obowiązujących reguł, jak taki dokument powinien wyglądać. W szczególności, że strategia marketingowa to tylko jeden z punktów na biznesowej mapie. Są jednak obszary, które wymagają zastanowienia niezależnie od przyjętej metodologii. O nich przeczytasz w tym artykule.

dr Magdalena Gajek
21/03/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły