Profil firmowy na LinkedIn. Czym bije inne social media na głowę?

Profil firmowy na LinkedIn

Czy warto być na LinkedInie, choć nie notuje on rekordów popularności? W Polsce korzysta z niego tylko 5,5 miliona użytkowników – to w porównaniu do Facebooka (prawie 18 milionów) czy Instagrama (prawie 11 milionów) nadal niewiele. Co zatem przemawia za tym, aby prowadzić profil firmowy na LinkedIn?

dr Magdalena Gajek
07/05/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły