Określenia użyte w niniejszym regulaminie (dalej: „Regulamin”) oznaczają:
„Organizator” – organizatorem konkursu jest Blend PR Magdalena Gajek, z siedzibą na os. Sobieskiego 26c/131, 60-688 Poznań.
„Komisja” – Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Organizatora wyłaniająca 3 zwycięzców w Konkursie.
„Konkurs” – konkurs „Twoja Mikromarka” prowadzony na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, organizowany za pośrednictwem Profilu Organizatora, adresowany do użytkowników Profilu Organizatora, polegający na opublikowaniu komentarza do Ogłoszenia o konkursie, stanowiącego odpowiedź na pytanie konkursowe.
„Ogłoszenie o konkursie” – post publikowany na Profilu Organizatora zapraszający do udziału w konkursie, zawierający informację: datę konkursu i informację o nagrodach.
„Data konkursu” – okres czasowy podczas, którego Uczestnik może wziąć udział w konkursie.
„Uczestnik” – uczestnikiem mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Facebook.com, które zaakceptowały niniejszy Regulamin.
„Zwycięzcy” – uczestnicy konkursu, którzy w najciekawszy sposób odpowiedzieli na pytanie konkursowe zamieszczone w Ogłoszeniu o konkursie na Profilu Organizatora.
§ 2. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.
Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook.com, na Profilu Organizatora.
Konkurs rozpoczyna się 25 maja 2023 r. o godz. 10:00:00, a kończy 31 maja 2023 r. o godz. 23:59:00.
Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 Nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
§ 3. Warunki uczestnictwa w Konkursie
Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.
Uczestnikami Konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające warunki określone w Regulaminie.
Uczestnikami Konkursu mogą być pracownicy lub współpracownicy Organizatora.
Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby posiadające konto społecznościowe w serwisie Facebook.com, z wyłączeniem osób, które nie zapoznały się z Regulaminem lub go nie zaakceptowały. Zgłoszenie udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
§ 4. Zasady Konkursu
Wzięcie udziału w Konkursie polega na skomentowaniu Ogłoszenia o konkursie, udzielając odpowiedzi na zadane pytanie konkursowe.
Dodanie komentarza odbywa się przez kliknięcie pola dodawania komentarza. Kolejno należy wpisać komentarz będący zgłoszeniem udziału w konkursie. Zapisany komentarz pojawi się na ulokowanej pod postem liście komentarzy.
Jeden Uczestnik może dodać w Konkursie maksymalnie 1 komentarz.
Aktywność Uczestników będzie moderowana. Komentarze zawierające treści sprzeczne z prawem, łamiące normy społeczne i obyczajowe lub będące niezgodne z założeniami Konkursu i zadań nie będą brane pod uwagę, tj. nie będą przedmiotem oceny Komisji oraz zostaną usunięte.
§ 5. Nagrody
W Konkursie nagrodzone zostaną 3 osoby. Jednej osobie przysługuje jedna Nagroda.
Nagrody w Konkursie są następujące:
Nagrodą główną w Konkursie jest książka „Mikromarka” autorstwa dr Magdaleny Gajek wraz z limitowaną zakładką do książki.
Wartość jednej nagrody to 129,00 zł brutto.
Nagrody do Zwycięzców wyślemy kurierem.
Zwycięzcy nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
§ 6. Rozstrzygnięcie Konkursu
Po zakończeniu Konkursu, w terminie do godziny 10:00, 1 czerwca 2023 r. Komisja Konkursowa wybierze wśród Uczestników trzech zwycięzców („Zwycięzcy”), których zadania konkursowe zostaną ocenione najwyżej przez Komisję Konkursową. Komisja Konkursowa przy ocenie zadań konkursowych weźmie pod uwagę kreatywność Uczestników tzn. zostanie nagrodzona najciekawsza odpowiedź na pytanie konkursowe wraz z uzasadnieniem.
Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej za pośrednictwem wiadomości prywatnej w serwisie Facebook.com. Lista zwycięzców zostanie również opublikowana w komentarzu pod Ogłoszeniem o konkursie.
W celu uzyskania nagrody Uczestnik będzie musiał podać dane adresowe umożliwiające wysłanie przesyłki z nagrodą w postaci książki.
§ 7. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji
Reklamacje związane z Konkursem mogą być zgłaszane w formie e-mailowej na adres: sklep@blendpr.pl.
Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika takie jak: imię, nazwisko, jak również dokładny opis i powód reklamacji. W przypadku braku potrzebnych informacji, Organizator zastrzega sobie prawo wezwania Uczestnika do uzupełnienia braków w terminie 7 (siedmiu) dni od daty takiego wezwania. Nieuzupełnienie przez Uczestnika braków uprawnia Organizatora do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie elektronicznej niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
Powyższe postanowienia nie wykluczają dochodzenia ewentualnych roszczeń przez Uczestnika na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów praw.
Organizatorowi przysługuje zmiana zasad niniejszego Konkursu w każdym momencie.
Organizator ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny w dowolnym momencie.
Niniejszy Regulamin wygasa po zakończeniu Konkursu.
§ 8. Ochrona danych osobowych
Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę, aby ich dane osobowe były przetwarzane w celach przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzcy i przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagrody.
Dane osobowe uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późń. zm.). Administratorem danych osobowych jest Organizator.
Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu obejmuje także publikacje imienia i nazwiska uczestnika jako zwycięzcy w komentarzu pod Ogłoszeniem o konkursie.
Uczestnik ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
§ 9. Postanowienia końcowe
Konkurs nie jest sponsorowany, popierany, administrowany ani w żaden sposób powiązany z serwisem Facebook.
Wszelkie treści wysyłane przez uczestników Konkursu w związku z Konkursem (np. komentarze, pytania, skargi, itp.) powinny być adresowane do Organizatora.
Organizator zwalnia serwis Facebook z odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z przeprowadzeniem Konkursu za pośrednictwem Profilu Organizatora.
Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Warunki ich przechowywania możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji dotyczących sposobu przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.