Reklama na LinkedIn i precyzyjne targetowanie w B2B

LinkedIn to nie tylko serwis społecznościowy dla profesjonalistów - to jedna z najskuteczniejszych platform reklamowych dla marek działających w modelu B2B. Dzięki możliwościom precyzyjnego targetowania, LinkedIn Ads pozwala trafiać do osób decyzyjnych, specjalistów, liderów opinii i całych zespołów z konkretnych branż. Odpowiadamy na pytanie, jak to zrobić dobrze.

Joanna Stefaniak
24/04/2025
czas czytania 6 minut

Joanna Stefaniak

Menedżerka ds. reklam PPC w Blend PR. Obsługuje kampanie reklamowe klientów w systemach Meta Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads. Współpracuje jako wykładowca m.in. z Uniwersytetem Merito oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Jest autorką kursu online "Skuteczne social media" oraz e-booka "Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie".

Zobacz też inne artykuły