Skuteczny landing page. Case study i 5 ważnych cech

skuteczny landing page

Jako landing page możemy określić samodzielną stronę lądowania. Czyli taki adres strony WWW, który pozwala użytkownikowi wykonać oczekiwaną przez nas akcję (np. dodanie do koszyka, zapis do newslettera, wysłanie pytania) bez klikania pomiędzy różnymi zakładami. Jeden landing page powinien dotyczyć jednej czynności. W tym artykule pokażę Ci 5 elementów, które pomagają stworzyć skuteczny landing page.

dr Magdalena Gajek
18/04/2024
czas czytania 9 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły