Marka premium. Na czym polega jej siła?

Marka premium

Podstawowy skrót myślowy to traktowanie marek premium jako wyłącznie (lub w pierwszej kolejności) producentów odzieży, biżuterii czy innych dóbr lifestylowych. W rzeczywistości z jej siły mogą skorzystać znacznie szersze rzesze firm, w tym tych usługowych. Dowiedz się, w jaki sposób wykorzystać potencjał marki premium na korzyść Twojego przedsiębiorstwa!

dr Magdalena Gajek
25/11/2020
czas czytania 6 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły