Budowanie marki (premium) w modelu Brandborder™

budowanie marki - 3 elementy

Jeśli chodzi o budowanie marki, to najczęściej występujące problemy widzę trzy. Pierwszy to brak przełożenia założeń biznesowych na marketing. Czyli traktowanie marki jako miłego dodatku. Drugi oznacza olbrzymi chaos, czyli brak stabilnych założeń i wdrażanie przypadkowych inicjatyw. Jako trzeci wskazałabym niekonsekwencję. W praktyce to przerost pomysłów nad ich realizacją.

dr Magdalena Gajek
02/11/2023
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły