Wizualizacje produktów w rozwoju sprzedaży i marketingu

Pierwsze wrażenie może zdecydować o decyzji zakupowej i odbiorze marki – zwłaszcza, gdy klient nie ma szansy fizycznie dotknąć produktu. Wizualizacje produktów to rozwiązanie, po które często sięgają marki nie tylko nastawione na sprzedaż online do indywidualnego klienta. To niejednokrotnie szybsza i tańsza alternatywa dla tradycyjnej fotografii. W tym artykule poznasz rolę wizualizacji i dowiesz się, jak możesz je wykorzystać dla swojego biznesu.

Oliwia Michniewska
04/09/2025
czas czytania 6 minut

Oliwia Michniewska

Graficzka i UX designerka w Blend PR. Realizuje projekty brandingowe, tworzy strony www oraz materiały elektroniczne i do druku. Absolwentka projektowania graficznego oraz wzornictwa na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jej prace zostały uhonorowane nagrodami m.in. Polish Graphic Design Awards, Universal Design Awards i DNA Paris.

Zobacz też inne artykuły