Blog firmowy. Jak zwiększa sprzedaż usług? [case study]

Blog firmowy

Chociaż na sile zyskują multimedialne narzędzia marketingu treści takie jak wideo czy podcasty, Google nadal bardzo lubi tekst pisany. Jeśli w Twoim biznesie pozycja w wyszukiwarce lub edukacja klientów mają znaczenie, nadal możesz z powodzeniem postawić na blog firmowy. Zobacz, jakie efekty przynosi to w naszym przypadku.

dr Magdalena Gajek
28/10/2021
czas czytania 7 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły