Marketingowe wsparcie sprzedaży – 5 częstych problemów

marketingowe wsparcie sprzedaży

Sprzedaż i marketing możemy przyrównać do zdrowego związku pomiędzy ludźmi. Czyli z jednej strony każdy ma przestrzeń tylko dla siebie, ale z drugiej sporo ich łączy. Dokładnie tak rozumiem te dwa pojęcia. Inny zestaw czynności dotyczy sprzedaży, inny marketingu. Ale działania te nie mogą być kompletnie od siebie oderwane, jeśli chcemy mieć sprawnie działający ekosystem przynoszący nowych klientów.

dr Magdalena Gajek
04/04/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły