Mikromarka i jej 6 najważniejszych cech

Mikromarka

W momencie pisania tego artykułu hasło mikromarka było wpisywane w Googla od 0 do 10 razy w miesiącu, choć w Polsce mamy ponad 2 mln przedsiębiorstw z sektora MŚP. Tymczasem za oceanem "microbrands" stanowią często synonim wysokiej jakości, prestiżu i lojalności klientów. Jak osiągnąć ten efekt w małej organizacji? Właśnie dzięki budowaniu mikromarki jako integralnego składnika rozwoju firmy.

dr Magdalena Gajek
20/10/2020
czas czytania 7 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły