Oferta sponsorska – wzór dla szukających partnerów

Oferta sponsorska - wzór do pobrania

Pierwszy krok do pozyskania sponsora to przygotowanie odpowiedniej oferty. Zaniedbanie tego elementu od razu stawia Cię w gorszej pozycji negocjacyjnej. Sponsoring to przecież spotkanie dwóch wartościowych partnerów. Musisz zatem na starcie pokazać swoją siłę. Oto 6 kwestii, które powinna zawierać wzorcowa oferta sponsorska.

dr Magdalena Gajek
15/04/2020
czas czytania 4 minuty

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły