Audyt marki. Poznaj jego cele, elementy i koszty

audyt marki

W tym artykule opiszę audyt marki rozumiany jako spojrzenie na stan komunikacji firmy z lotu ptaka. Zajmiemy się zatem bardziej biznesem i strategią marki niż obsługą pojedynczych narzędzi (typu audyt SEO, strony www czy kont w social mediach). Oś naszego zainteresowania to komunikacja sprzedażowa, wizerunkowa oraz zarządzanie marką.

dr Magdalena Gajek
11/01/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły