Zarządzanie marką, czyli 5 zadań dla menedżera marketingu

zarządzanie marką

Masz wrażenie, że choć wykorzystujesz różne kanały marketingowe, to Twoja komunikacja nie działa? Piszesz, postujesz, występujesz publicznie, ale nie widzisz spływających zapytań ofertowych czy zamówień? Każda z tych aktywności to zupełnie oddzielna bajka? Jeśli tak, prawdopodobnie masz problem z zarządzaniem marką.

dr Magdalena Gajek
08/02/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły