Kryzys wizerunkowy marki w pytaniach i odpowiedziach

Kryzys wizerunkowy

Pandemia koronawirusa sprawiła, że hasło „kryzys” odmieniamy przez wszystkie przypadki. Czy marki w czasie epidemii mają rzeczywiście do czynienia z kryzysem wizerunkowym? Nie! Kryzys finansowy, gospodarczy czy ekonomiczny w tym wypadku wywołuje czynnik zewnętrzny, czyli wirus paraliżujące normalne funkcjonowanie całych społeczności. Kryzys wizerunkowy dotyczy marek jednostkowo i opiera się na wewnętrznych błędach.

dr Magdalena Gajek
02/04/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły