Kryzys wizerunkowy marki w pytaniach i odpowiedziach

Kryzys wizerunkowy

Pandemia koronawirusa, wojna na Ukrainie czy inflacja sprawiły, że hasło "kryzys" odmieniamy przez wszystkie przypadki. Ale czy to na pewno kryzysy wizerunkowe dla marek? Nie! Kryzys finansowy, gospodarczy czy ekonomiczny w tym wypadku wywołuje czynnik zewnętrzny mający bardzo szerokie oddziaływanie. Kryzys wizerunkowy dotyczy marek jednostkowo i opiera się na wewnętrznych błędach.

dr Magdalena Gajek
02/04/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły