Naming marki – metody tworzenia i ochrona prawna w praktyce

naming marki

Wymyślenie nazwy jest wyzwaniem nie tylko wtedy, gdy powstaje nowa marka. Z namingiem mamy do czynienia również wtedy, gdy wypuszczamy na rynek nowy produkt, kolekcję, wydarzenie czy projekt. Czyli wszędzie tam, gdzie powołujemy do życia coś nowego. A to coś musi być łatwo zidentyfikowane przez odbiorców. W tym artykule znajdziesz zestaw informacji, co zrobić, aby wysiłek włożony w tworzenie nazwy zamienił się na potencjał biznesowy.

dr Magdalena Gajek
05/12/2024
czas czytania 7 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły