Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Przestarzała oraz niespójna marka, brak czasu na prowadzenie komunikacji marketingowej, niewielkie efekty z podjętych aktywności reklamowych. To niektóre z problemów, z którymi zgłaszają się do nas firmy potrzebujące wsparcia w promocji. Sprawdź, jak je rozwiązać za pomocą delegowania zadań marketingowych.
W naszej agencji usługi marketingowe dzielimy na trzy części – strategię, design i komunikację. Poniżej znajdziesz charakterystykę każdej z grupy usług w oparciu o to, jaki jest jej cel, w jakich sytuacjach je polecam oraz co mieści się w każdej grupie.
To zespół usług, których celem jest uporządkowanie Twojej marki oraz wyposażenie Cię w dokumenty i plany niezbędne w kolejnych etapach.
Wskazałabym w tym zakresie trzy kluczowe problemy.
Poniżej znajdziesz konkretne usługi marketingowe, które odpowiadają na powyższe problemy. Pod hasłami dodałam linki do naszych wpisów na blogu poszerzających każdy wątek.
Usługi projektowania graficznego pomogą Twoim klientom szybko rozpoznać i zapamiętać markę, a także skojarzyć ją z jasnymi motywami przewodnimi.
W tej kategorii znajdziesz przede wszystkim usługi polegające na tworzeniu komunikacji wizualnej marki od zera oraz jej późniejszym wykorzystaniu w praktyce.
Celem tej grupy usług jest zbudowanie zasięgu informacji o Twojej marce oraz utrzymanie wokół niej zainteresowania.
W przypadku Blend PR® usługi komunikacji realizujemy jako zewnętrzny dział marketingu. Oznacza to, że kompletujemy dla Ciebie zespół, który określoną liczbę godzin pracuje nad potrzebnymi Ci zadaniami. Benefity z takiego rozwiązania to przede wszystkim oszczędność kosztów, czasu i transfer know-how od doświadczonych specjalistów.
Znasz już jeden z możliwych sposobów na kategoryzację usług marketingowych. Nie oznacza to jednak, że wiesz, z kim możesz takie projekty realizować. Na rynku istnieje bardzo wiele rodzajów agencji, których zakres działania nie zawsze musi być dla Ciebie jasny.
Właśnie dlatego wspólnie z naszą specjalistką ds. komunikacji Klaudią Klupś stworzyłyśmy e-book „8 rodzajów agencji marketingowych”. Znajdziesz w nim informacje, czym zajmuje się dana agencja, kiedy skorzystać z jej usług oraz na co uważać. E-book pobierzesz tutaj lub poniżej (nie musisz zostawiać e-maila, plik będzie dostępny od razu po kliknięciu).
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie strategii, designu lub komunikacji w szczególności w zakresie marki premium, napisz do nas. Świadczymy usługi marketingowe z każdej z tych kategorii w modelu projektowej lub abonamentowej obsługi.
Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.
Wymyślenie nazwy jest wyzwaniem nie tylko wtedy, gdy powstaje nowa marka. Z namingiem mamy do czynienia również wtedy, gdy wypuszczamy ...
Jednym z niepodważalnych faktów, jeśli chodzi o analizy marketingowe, jest to, że powinny one być stałym elementem rozwoju każdej marki...
Michael E. Gerber w książce „Mit przedsiębiorczości” dokonuje świetnego rozróżnienia pomiędzy sprzedażą i marketingiem. Marketing ma sk...