Strategia komunikacji marki w 5 krokach

Strategia komunikacji marki

Strategia komunikacji marki może brzmieć trochę niezrozumiale w gąszczu innych strategii - biznesowej, marketingowej, marki. Dlatego podstawowym założeniem tego artykułu będzie uproszczenie. Mityczną strategię zamienimy w instrukcję. Nie będzie to jednak oznaczać, że mierzymy się z prostym wyzwaniem. W praktyce to zadanie jest jednym z najbardziej odpychanych i przedłużających się w czasie. Dlaczego? Bo każda sytuacja jest inna, a firmy porządkują komunikację są na różnych etapach rozwoju. Zatem, jak przejść przez ten proces?

dr Magdalena Gajek
09/09/2019
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły