Strategia komunikacji marki w 5 krokach

Strategia komunikacji marki

Chociaż w dobie olbrzymiej konkurencji i przeładowania przekazem reklamowym strategia komunikacji marki wydaje się koniecznością, w praktyce to zadanie jest jednym z najbardziej odpychanych i przedłużających się w czasie. Dlaczego? Bo każda sytuacja jest inna, a firmy porządkują komunikację na różnych etapach rozwoju. Jak przejść przez ten proces?

dr Magdalena Gajek
09/09/2019
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły