Szkolenia marketingowe dla firm – kiedy (nie) warto je zlecić?

szkolenia marketingowe dla firm

W tym artykule skupimy się na jednym rodzaju szkolenia marketingowego. Mianowicie wewnętrznym warsztatom, które firmy zlecają dla swojego zespołu jako dedykowane usługi. Nie mówimy tu o szkoleniach otwartych czy kursach online, na które może zapisać się dowolna osoba. Czytaj dalej, jeśli wahasz się, czy takie spotkanie byłoby dobrą inwestycją w Twoim przypadku.

dr Magdalena Gajek
28/11/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły