Employer branding – działania aktywizujące kandydatów i pracowników

Employer branding - działania

Na employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, składają się aktywności kreujące wizerunek pracodawcy pierwszego wyboru. To obszar wspólny dla działów PR i HR. Wykorzystywane narzędzia promocji mają zatem szeroki zakres oraz wymagają zaangażowania specjalistów o różnym doświadczeniu czy kompetencjach. To jednak czasem nie wystarcza, dlaczego?

dr Magdalena Gajek
31/07/2019
czas czytania 4 minuty

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły