Marka luksusowa przyszłości. Co ją wyróżni?

Marka luksusowa

Tajemniczość, atrakcyjność fizyczna i wartościowe dziedzictwo - to trzy cechy, które mogą decydować o tym, jak w przyszłości będziemy postrzegać marki prawdziwie luksusowe. Dowiedz się więcej, jak możemy rozumieć dziś markę luksusową i co poprawić w swoim biznesie, aby wiarygodnie ją zbudować.

dr Magdalena Gajek
13/05/2021
czas czytania 6 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły