Marketing usług prawnych. 5 porad dla partnerów

marketing usług prawnych

Ten artykuł przyda się przede wszystkim kadrze zarządzającej w kancelariach pracujących w modelu B2B, które są już obecne na rynku od kilku lat i zbudowały zespół w granicach do 100 osób. Dlaczego? Bo takie organizacje najczęściej mają już wstępnie zweryfikowany model biznesowy i myślą o sprzedaży wykraczającej poza relacje partnerów. Opowiem Ci, jak proponowałabym podejść do tego zagadnienia.

dr Magdalena Gajek
30/12/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły