Agencja komunikacji marketingowej – kiedy jej potrzebujesz?

Agencja komunikacji marketingowej

Jeśli nigdy wcześniej Twój biznes nie korzystał z usług agencji komunikacji, być może masz wątpliwości, w rozwiązywaniu jakich problemów może pomóc taka firma. Z tego artykułu dowiesz się, do czego może przydać Ci się agencja, jak rozliczać z nią współpracę oraz które usługi polecam jako mały test.

dr Magdalena Gajek
14/01/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły