Analizy marketingowe na każdym etapie życia marki

analizy marketingowe

Jednym z niepodważalnych faktów, jeśli chodzi o analizy marketingowe, jest to, że powinny one być stałym elementem rozwoju każdej marki. Różnić może się ich cel, zakres lub forma. Ale są one konieczne bez względu na to, czy budujesz markę towarową, premium czy luksusową. Zasadność badań marketingowych nie zależy również od wielkości firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jakie opcje analityczne masz do wyboru oraz kiedy warto z nich skorzystać.

dr Magdalena Gajek
26/09/2024
czas czytania 6 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły