Corporate behaviour to więcej niż tradycyjny PR! Co oznacza?

Corporate behaviour

Hasło „corporate behaviour” z tłumaczenia wydaje się, że odnosi się wyłącznie do zachowań korporacyjnych, ale nie do końca tak jest w praktyce. Jest to bowiem po prostu zespół działań organizacji zgodnych z wcześniej przyjętym przez nią systemem wartości. Najprościej mówiąc, corporate behaviour oznacza wiarygodność, a ta często napędza przecież mikromarki.

dr Magdalena Gajek
20/05/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły