PUBLIC RELATIONS

Public relations to dziś znacznie więcej niż tradycyjne media relations! Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem naszych Klientów z wykorzystaniem zarówno mediów własnych, jak i zewnętrznych. Budujemy reputacje marek na solidnych fundamentach i dbamy o spójność przekazu.

Komunikację widzimy jako wartość, która pomaga przedsiębiorstwom w rozwoju biznesowym. PR to dla nas jedna z funkcji zarządzania wpływająca na osiąganie strategicznych celów. Aktywizujemy wewnętrzne procesy komunikacyjne w firmach, aby w efekcie usprawnić cały transfer wiedzy oraz informacji. Nasza filozofia pracy opiera się na rzetelnych przekazach i nieustannym rozwoju treści.

W działaniach PR wykorzystujemy zainteresowanie różnych grup otoczenia. Planujemy i prowadzimy długofalowe projekty, obserwując ich efekty. Przy projektowaniu komunikacji stawiamy na synergię narzędzi. Opowiadamy wciągające historie, których głównymi bohaterami są marki naszych Klientów. Dzięki temu pomagamy w postawieniu kolejnego kroku w stronę profesjonalizacji wizerunku.

Zacznij budować reputację swojej firmy! Świadomie, kompleksowo i efektywnie



Zakres naszych działań:

  • budowanie i utrzymywanie relacji z redakcjami i influencerami,
  • prowadzenie biur prasowych,
  • organizacja konferencji prasowych,
  • budowanie marki osobistej (personal PR),
  • pozycjonowanie produktów i usług (product PR),
  • zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną,
  • prowadzenie i planowanie komunikacji kryzysowej,
  • nadzór nad działaniami sponsoringowymi,
  • wsparcie przy projektach CSR,
  • monitoring mediów,
  • mierzenie efektywności komunikacji.

Korzyści z inwestycji w PR:

  • zwiększenie świadomość marki w grupie docelowej,
  • osiągnięcie wizerunku profesjonalnej organizacji gotowej na społeczny dialog,
  • zwiększenie zaufania społecznego i prestiżu,
  • zwiększanie zasięgu informacji o firmie i jej konkretnych produktach,
  • nadanie marce twarzy i sprzedaż przez silne osobowości,
  • nawiązanie wartościowych, długotrwałych relacji z liderami opinii, Klientami i pracownikami,
  • zwiększona sprzedaż będąca efektem strategicznej i konsekwentnej komunikacji.