Dobry PR. Jak go (nie) robić?

Dobry PR

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Jesteś przedsiębiorcą, który uznaje, że chce zainwestować w działania marketingowe. Zatrudniasz wewnętrznego specjalistę lub kupujesz usługi od zewnętrznej agencji. Po kilku miesiącach stwierdzasz, że to jednak nie działa. Wycofujesz się z poczuciem straconego czasu i pieniędzy. Przyczyny tego stanu rzeczy mogą być dwie: albo źle zaplanowana komunikacja, albo Twój zły sposób myślenia o jej roli. Ten tekst dotyczy opcji drugiej.

dr Magdalena Gajek
27/08/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Właścicielka Blend PR®, konsultantka. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły